Folkemøte angående bredbåndsutbygging Løtoft - Mydland

Telenor inviterer beboerne langs strekningen Løtoft - Omdal - Myssa - Mydland til folkemøte 17. april kl. 18:00 angående kommende bredbåndsutbygging.

Et bilde av Telenor sin logo. - Klikk for stort bilde

Informasjon etter folkemøte:

Kontakt en følgende selgere om du ønsker tilbud på fiberbredbånd til din eiendom:

Jon Ola Furuhovde, Mobil: 924 27 538

Kerim Baran, Mobil: 469 06 083

Dato: Mandag 17. april kl. 18:00 - 19:30
Sted: Kinosalen, Soknatun (Gamleveien 20, 4380 Hauge i Dalane)
Inviterte: Beboerne i prosjektområde.

Telenor ønsker å informere beboerne om prosjektet og hvor langt de har kommet i prosessen. De vil presentere produkter og tjenester de kan tilby, samt svare på spørsmål og innspill beboerne eventuelt måtte ha.

Det vil også være anledning for å bestille produkter mot slutten av møtet.

I 2021 fikk Sokndal kommune offentlig støtte til bredbåndsutbygging på kr. 1 750 000 for strekningen Løtoft - Omdal - Myssa - Mydland. Telenor vant anbudet og kontrakten med dem ble signert i mars 2023.

Klikk her for å se en oversikt over all offentlig støtte til bredbåndsutbygging vi har mottatt.

Bilde av kart over prosjektområde som skal bygges ut. - Klikk for stort bildeProsjektområde Løtoft - Omdal - Myssa - Mydland

Kontakt IKT-konsulent Viktor Vestbøstad Støle om du har spørsmål til prosjektet.
Mobil 969 47 830, E-post: vvs@sokndal.kommune.no