E-Signering - endring i varseletHva er e-SigneringE-signering er en felles tjeneste for private bedrifter og virksomheter i offentlig sektor.Ved å benytte denne tjenesten kan ansatte enkelt signere arbeidsavtaler med elektronisk ID via PC eller mobiltelefon.Det signerte dokumentet kan ikke endres i etterkant, og vil være klart for arkivering i Web sak etter at den ansatte har fullført signeringen. Posten Signering vil slutte å sende ut lenker til signeringsjobber fremover, pga. sikkerhet. Istedefor vil e-post og SMS inneholde en kode som signerer må ta med seg og taste inn på for å komme til signeringsjobben. Hvor hentes opplysningene fraStat og kommune må ha tilgang til dine kontaktopplysninger for å sende deg meldinger og dokument elektronisk. Denne informasjonen blir samlet i et felles kontakt- og reservasjonsregister.Når vi sender dokumenter til e-signering hentes informasjonen som kontakt- og reservasjonsregisteret har registrert på den ansatteI ID-porten sender varsel til epost. Dersom den ansatte ikke er registrert sendes det tilbakemelding ved at signeringsstatus endres til AvvistHvordan kan du endre kontaktinformasjonen i DifiInformasjonen kan endres ved å følge vedlagte linkenOppdatere kontaktinformasjon i Kontakt- og Reservasjonsregisteret.Gjøres her: trykk herHar du spørsmål kan du ta kontakt med lønn- og personal