Ledig stilling som Vannområdekoordinator i Dalane

Ledig stilling som prosjektleder for Dalane vannområde, seksjon for vei og utemiljø. Stillingen er midlertidig med mulighet for fast ansettelse.

Som vannområdekoordinator vil du ha ansvar for Eigersund kommune, Lund kommune, Sokndal kommune og Bjerkreim kommune.

Arbeidsoppgaver

• Prosjektledelse og prosjektarbeid som vannområdekoordinator for Eigersund kommune, Lund kommune,  Sokndal kommune og Bjerkreim kommune.
  • Samordne arbeidet i vannområdet. Det innebærer koordinering av møtevirksomhet, økonomistyring og informasjonsformidling.
  • Bidra til informasjonsflyt mellom regionalt og lokalt nivå.
  • Utvikle og følge opp fellesprosjekt i vannområde.
  • Sørge for medvirkning fra almenne interesser på lokalt nivå.
  • Oppdatere tiltaksstatus i tiltaksmodulen i vann-nett for kommunene.
  • Rapportere status for oppfølging av tiltaksprogram og rapportering til eget vannområdeutvalg, regional vannområdemyndighet og til vannregionutvalget.
  • Sørge for utvikling av tiltaksanalyser.

Kvalifikasjoner

• Bachelor- eller mastergrad innenfor naturvitenskap eller annen relevant utdannelse.
  • Relevant erfaring fortrinnsvis fra fagfeltet kan kompensere for utdanningskravet.
  • Erfaring med prosjektarbeid er en fordel, men også nyutdannede blir oppfordret til å søke.

Personlige egenskaper

• Kunne arbeide selvstendig og ta initiativ.
  • Løsnings- og handlingsorientert.
  • Nysgjerrig og opptatt av utvikling.
  • God evne til å tilegne deg ny kunnskap.
  • God på kommunikasjon, samarbeider godt med alle og evner å bygge og utvikle relasjoner med kollegaer og samarbeidspartnere.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

• Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Godt arbeidsmiljø.
  • Medlemskap i KLP, med blant annet gode pensjons og forsikringsordninger (se www.klp.no for mer informasjon).
  • Lønn etter avtale.

Tiltredelse