Omvalg til fylkestingsvalget i Moss kommune

Omvalget gjelder kun velgere som har stemmerett i Moss kommune.

Se Moss kommune sin hjemmeside for mer informasjon om stemmerett og gjennomføring av valget.

Kommunal- og distriktsdepartementet har kjent fylkestingsvalget i Moss kommune for ugyldig, og det holdes derfor omvalg til fylkestingsvalget i Moss kommune.

Alle kommuner i Norge er forberedt på å ta i mot stemmer fra velgere som står i manntallet i Moss kommune.

Slik forhåndsstemmer du i Sokndal

Det er mulig å forhåndsstemme på rådhuset i Sokndal fra 13. november til og med 24. november. Forhåndsstemmemottaket stenger fredag 24.11 kl. 1500.

Ta kontakt med servicekontoret i åpningstiden for å forhåndsstemme, kl. 0730-1500.

Ved behov for ambulerende stemming er fristen for å søke onsdag 22. november klokken 1200. Du kan søke ved å ta kontakt på e-post eller telefon: Ta kontakt med valgansvarlig May Lene Vestbøstad på telefon 40863360 innen onsdag 22. november klokka 1200, for å gjøre avtale om hjemmestemming. Husk legitimasjon!