Ut på tur i Sokndal 2024

Vi lanserer nå ny runde med trim-turer i nærmiljøet.

Hiv deg rundt og bli med! Dette er en god mulighet for å komme seg ut på tur i den fine naturen vi er så heldige å ha rett utenfor stuedøra 😊- og ikke minst bra for helsa!

Ut på tur i Sokndal er et samarbeid mellom Dalane Friluftsråd og Sokndal kommune.

Du kan gå samme tur flere ganger, eller nye turer hver gang. Det er opp til deg. Det er ulike turer, noen enkle (5 poeng) og noen er mer krevende (10 poeng). Noen av turene er tilrettelagt slik at alle kan delta.

To gavekort på kr 1000 trekkes blant deltakerne med 100 poeng eller mer.

Konkurransen starter 15.april og varer til 15. september.

Du melder deg på konkurransen på Telltur (https://www.telltur.no/friluftsrad/dalane) og bruker appen Norgeskart friluftsliv på din mobil for å registrere turer.

TellTur er friluftsrådenes elektroniske postkassetrim. Her kan du finne turmål og registrere resultatene dine. Konkurrer med deg selv eller med andre turgåere om å nå flere mål! Bruk kartet for å se hvilke turmål som finnes, eller gå til ditt nærmeste friluftsråd og les om hvilke konkurranser du kan delta i. (Dalane Friluftsråd)