Anbud for bredbåndsutbygging publisert

Anbudet for bredbåndsutbygging i området Åvendal - Vatland - Herveland - Bakka er lyst ut på Doffin. Tilbudsfristen er 29.09.2023 kl. 12:00. Aktører innenfor telekommunikasjon oppfordres til å levere inn tilbud.

Sokndal kommune fikk i september 2022 tilsagn om støtte på kr 1 150 000 til bredbåndsutbygging i området Åvendal - Vatland - Herveland - Bakka.

Rogaland Fylkeskommune fordeler de statlige midlene for bredåndsutbygging etter en søknadsordning, og anbudsprosessen og kontraktsinngåelse gjøres i samarbeid med dem. Anbudet ble publisert 20.06.2023 på Doffin - den nasjonale kunngjøringsdatabasen for offentlige anskaffelser.

Tilbudsfristen er satt til 29.09.2023 kl. 12:00

Aktører innenfor telekommunikasjon og bredbåndtjenester oppfordres til å levere inn tilbud.

Klikk her for å se en oversikt over alle bredbåndsprosjekter i kommunen finansiert med offentlig støtte.

Klikk her for å direkte til Doffin-kunngjøringen.

Bilde over de utlyste prosjektområde ses under.

Ved spørsmål, ta kontakt med IKT-konsulent Viktor V. Støle. vvs@sokndal.kommune.no