Innspill til kommende bredbåndsutbygging i Sokndal

Vi ønsker innspill til områder hvor det er dårlig eller ingen mobil- eller bredbåndsdekning i Sokndal kommune. Innspillene kan sendes inn helt anonymt.

I forkant av Rogaland fylkeskommune sin utlysning av offentlig støtte til bredbåndsutbygging for 2024 ønsker Sokndal kommune innspill til områder i vår kommune hvor det er dårlig eller ingen mobil- eller bredbåndsdekning.

Nasjonal kommunikasjonsmyndighet - NKOM

Beskriv gjerne stedet så detaljert som mulig og om det gjelder mobildekning eller bredbånd.

Alle innspill vil bli benyttet i det videre arbeidet rundt utbygging av bredbånd med offentlig støtte i Sokndal, sammen med informasjon vi får tilsendt fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet - NKOM.

Informasjon om sted vil kunne bli delt med mobil- eller bredbåndsoperatører i markedet. Kontaktopplysninger vil ikke bli delt.