Innspill til trafikksikkerhetsplan - fysiske tiltak

Sokndal Kommune skal nå gjennomføre den årlige revideringen av trafikksikkerhetsplanen knyttet til fysiske tiltak og ber om innspill.

Vi er godkjent som trafikksikker kommune og det er gjennomført flere fysiske tiltak de siste årene. Samtidig er det flere tiltak som står på agendaen fremover. Trafikksikkerhetsplanen danner grunnlag for søknad om tilskuddsmidler fra Rogaland Fylkeskommune til trafikksikring. Vi søker hvert år etter midler som kan bidra til å gjennomføre de viktigste tiltakene.

Vi ber nå om innspill til dette arbeidet. Alle innspill vil vurderes og trafikksikkerhetsgruppen vil foreta en prioritering av forslagene som fremmes for politisk behandling.

Vedlagt er inneværende plan for trafikksikringstiltak som ble oppdatert høsten 2022.

Trafikksikkerhetsplan fysiske tiltak oppdatert høst 2022 (PDF, 818 kB)

Alle kan sende innspill, både om nye tiltak og tiltak som tidligere er meldt inn men ikke realisert enda.

Frist for innsending av innspill er 31.05.23.

Trafikksikkerhetsplanen skal behandles politisk i september 2023.

Innspill sendes på epost til postmottak@sokndal.kommune.no