Informasjon om koronavirus / Information about corona virus

For ansatte

Halv skatt i November. Det utbetales halv skatt på lønnsutbetaling i November. Det blir vanlig utlønning 15. Desember.

Fra 1.5.21 sender vi ut arbeidsavtalene og dokumenter fra lønn- og personal via  e-Signering. For mer informasjon se E-Signering nede på denne siden


Ny innlogging f.o.m. 15.3.21 til Min Side. Vi har nå gått over til ny innlogging via Bank ID.

NB!  Første gang man logger på Enterprise med ID-porten/Bank ID så vil man få spørsmål om hvilken e-post adresse som skal knyttes til ID-porten. Ansatte oppgi e-post adressen som er registrert i Enterprise Brukeradministrasjon. Denne skal komme frem automatisk når dere logger dere på og må ikke endres.

Når dere logger på første gang og bekrefter e-postadressen deres vil dere motta en engangskode på denne e-posten dere må fylle inn den ene gangen. Det kan være greit å ha e-posten klar og tilgjengelig første gang man logger på.

Når det er gjort vil dere kunne logge inn med BankID/ID-porten.

Veiledninger og eLæringsvideoer ligger under Innlogginger

Reglement, planer m.m. finner dere under Administrasjon  

Til toppen