Frivillighet Norge vil foreta en kartlegging av de ulike lag og foreninger

Arbeidsgruppen, som består av representanter fra kommune, lag og foreninger, vil bruke innspillene fra kartleggingen til å utarbeide en handlingsplan for Frivillighetspolitikk.

I den forbindelse trengs oppdatert kontakt-informasjon.

Det er viktig at alle lag, foreninger og andre frivillige aktører registrerer seg på Hjemmesiden. Trykk HER for registrering. Velg deretter [Ny bruker].

Spørreundersøkelsen går kun ut til lag og foreninger. Men for at innbyggerne skal kunne få oversikt over hvilke aktiviteter som fins i bygda, må også enkelt-aktører som arrangerer ulike kultur - / aktivitetstilbud, registrere informasjonen her.

Får du ikke til å fylle inn, kan du oppgi kontakt-informasjonen til Servicekontoret: postmottak@sokndal.kommune.no / telefon: 51 47 06 00.